Minisim22 evet aynen öyle canım eğer böyle eşimin üstünde baskı olmasaydı da biz bu durumu yaşasaydık bu kadar takmazdım ama doktor bile stres çok büyük etken diyince eşim bile dedi stressiz bir günümüz olmuyor ki dedi. Biz bunu öğrendik eşim bana söz verdi artık kimseye hesap vermek yok gezecez tozacaz kafamızı dagıtıcaz. Ve adam elinden geleni de yapıyor. Bir saatlik bir yere gittik kaynanam arıyor ne işiniz var ya yolda bişry olursa akşam ezanı okunmadan gelin, evinizin suyu mu çıktı, sen sabah işe gitmeyecek misin, çok değiştin evlenince. Eşime bunları diyor eşimde anne yok ben uykumu almıştım işten gelince diyor yumuşak yumuşak..tepkisini koyamıyor ya ben karımla bir yere gidemeyecek miyim diyemiyor. Eşim 28 yaşında daha hiç akşam dışarı çıkmamış, askerlik harici başka şehir görmemiş, işten beş dakka geç gelmemiş, hiç dışarda yemek yememiş. Ama kaynım Görümcemde bekar olmasına rağmen bizden daha iyi yaşıyorlar.