Poyrazz12 Kirpikana çok bağımsız birşey soracağım özel konuşmada farklı kişiler konuşmayı göre biliyor mu
Halimea Kirpikana ya kayınvalideniz cok tatlı hic kırılmıyo. Benimde 3 bebeģim var cnm en büyük destekçim eşim.
Kirpikana Halimea benim eşimde yardım eder ama sıkılır bazen bırakır stres yapıyor çocuk bakınca 😄 ben bu bebeğimde çok zorlandım 2. Olursa aynı olur diye korkuyorum
Kumru_ Kirpikana oğlum 18aylikken hamile kaldım. Şimdi büyük olan30 aylık küçüğü 4,5 aylik. Küçüğün atağıyla büyüğün iki yaş sendromu çakiştığı için biraz zorlanıyorum açıkçasi🙈
Dilaylaa İlk çocuk büyümeden yapılan ikinci çocuk, ilkine haksızlık oluyor bana göre. Oyun oynama gezme tozma birlikte aktiviteler yapacak dönemde yenidoğan bir bebekle ilgilenmek gerekiyor. İkinci olunca ilki hemen büyümüş gibi davranıyor çoğu insan . 🤷
Zeyzey2019_ Kirpikana 39 40 yaşlarında 2. Yapmayı düşünüyorum. 20 yaş çok çok küçük bir yaş. İlk çocuğunuzun tadını çıkarın. İnanın 2 yaş sonrası çok zor geçiyor
boncukum06 Kirpikana 20 yaşında ıkı cocuk acelen ne🤣bırak gez toz eglen uyu bol bol uyuuu🤣🤣🤣valla ben 34 yasındayım bebeğim 6 aylık bu kadar beklemişim dahada bekleyebılırmişim dıyorum🤣🤣🤣🤣
Caglarass Kirpikana Hamileliğimi öğrendiğimde oğlum yeni 1 yaşına girmişti. Büyük 4 gün sonra 2 yaşında küçük 3.5 aylık bitiğim ya 😂 Tavsiye etmiyorum, yaptığımı da tasvip etmiyorum 😂😂
Dilaylaa Kirpikana bilemem , burada okuduğum kadarıyla ilk çocuğun mesela tuvalet eğitimi oluyor kreşe başlaması gerekiyor dışarı çıkmak istiyor annenin yazdığı genelde küçük bir bebeğim daha var yetişemiyorum oluyor . 🤷 Ben iki çocuk istesem ilkinin okula başlamasını felan beklerim sanırım ikisiyle de dolu dolu zaman geçirmek için .
Narin9 Kirpikana bende oğlum 1 yaşına gelmeden önce acaba kardeşi olsa mi diyordum beraber büyüyerler çünkü çocukları çok seviyor. Şuan 16 aylık öyle aşırı yaramazlığı yok ama bazen çok yoruyor hamile olsam napardım diyorum bide emiyor. Emmese belki olurdu. Çünkü kesmek istemiyorum 2 yaşından önce