Kirpikana bende onu çok düşünüyorum ama çevremdeki herkes yaş aralığı lirayken daha iyi bugutuldugunu ve iyi anlaştıklarını söylüyorlar, benim kızımda bu Ay 14 aylık olcak biz bu Ay basladik 2 Ci bebeğe bende 2 sini bir büyütüp iş hayatina atılmak istiyorum o bur turlu çok zor olcak çünkü bu sefer ve ilk olan bugunce insan istemiyo bidaha