Ece011 O aylarda ağladığı zaman tepkisiz kalmıyordum tabii ki ama şu an tipik 2 yaş sendromu özelliği olarak olmayacak şeyler için ağlayıp inatlaştığı oluyor, böyle anların bazılarında dikkatini farklı yöne çekme ve istediğinin neden olamayacağını anlatma çabama rağmen susmazsa kararlı olmak adına kendi haline bırakıyorum zaman zaman ama Özellikle 1 yaşından önce ağlayan bebeğe tepkisiz kalmak bana yanlış geliyor.