yektasmom Ece011 bence doğru olan sizin yaptığınız, ben de ağlatmıyorum ağlamayı kronik hale getirmemek için ve gerçekten iyi sonuç alıyorum. Uyandığında bile ağlamaz odasından seslenip gitmemi bekler ve oğlum beş aylık