İyi geceler arkadaşlar, kızım doğduğundan beri ağlatma taraftarı değilim. Ağlayınca kucağıma alırım. Şuan 7 buçuk aylık mesela telefonu istediğinde vermiyorum ağlıyor, ağladı diye telefonu ona vermiyorum ama yepkisiz de kalmıyorum. Başını seviyorum, öpüyorum, kucağıma alıp sarılıyorum ve neden vermediğim anlatıyorum. Etraftan özellikle kayınvalidem çok eleştiriyor ağlayınca tamamen tepkisiz kalmam gerektiğini, başka odaya gidip kızım kendiliğinden susunca yanına gitmemi falan söylüyor. Eşimin tarafı çocuklarını hep bu şekilde büyütmüş ve geçen gün büyük babaanne bile eleştirdi. Yanlış mı yapıyorum, ağlayınca siz neler yapıyorsunuz. İleride çok şımarık dediğim dedik olacak senin yüzünden deniyor haklılar mı sizce.