Tospikhann ne olursa olsun siz annesiniz emin olun en cok size düşkündür üzülcek hiç bir sey yok. Bazen hani “”nasılsa o beni bilir “ diye cümle vardır ya, siz annesisiniz size sevgisini göstermesine gerek yok siz zaten sevginin kendisisiniz öyle düşünün😀