Bebeğim 1 bucuk yaşında. Evdeyim işden ayrıldım ona bakmak için. Çok ilgileniyorum sürekli oyun oynuyorum. Hiç kızmam, bağırmam. Ama babası varken bende koşarak kaçan beni istemeyen babasına giden. Babasını görünce ağlayan bir bebek oldu. Tabikide babasını kıskanmıyorum ama cidden bu durum çok incitici. Ben ne yapıyorum ona da beni istemiyor. Geçermi bu durum başına gelen varmı.