Bestemm Tospikhann görmediğine ilgi duyar bebekler benim kızım daha 2.5 aylık babasını az görüyor hemen gülümsüyor emzik düşüyor ağzından babayı görünce evde tüm gün bakan beni görünce öyle yapmıyor ama. Doktor az gördüğü için öyle yapıyor demişti.