dilab VERA19 Evet 😂 Teşekkür ederim. Milan ismini futbol takımına yorduklarında ben futbol seviyorum sorun yok diyorum sizde maya seviyorum dersiniz 😁
iremyy AnnaKurt İyi bayramlar bu arada canım 🤍 Biz misafirlik olmasın diye arkadaşlarla toplu bir görüşme yaptık 😀 İyiyim, trafiksiz şehirde takılıyoruz 😂
Marjinal_Anne2 VERA19 26haftalık 🙈 açıkcası Mavi , Lena, şira, eva, soyadımıza da uyuyorlar ama çok seven olmadı etrafta💆🏼♀️😂😂
alinaannee VERA19 eva klağa güzel geliyor hava demek diye biliyorum ama akla ilk eva kağıdı geliyor yaa🌸
VERA19 AnnaKurt Şımartıyorsunuz efendim🥰 Ay bana bunlarla gelin ya🤩 AnnaKurt Dalga gecilme konusuysa mesele öyle isimler var ki aman aman 🤭 Bu konuda kesinlikle çok haklısınız🤭
Duyulurum VERA19 Nisan Hakan’ın kızı olduğu için Eva 😄 Maya ismini de ilk 5-6 yıl önce bir arkadaşımız kızına verdiğinde duymuştum. Çok farklı gelmişti ama Maya’yı yine de tercih etmem.
Elfvli VERA19 2012 yılında ilk.bebegimi beklerken maya koymak çok istedim. Surekli dalga geçtiler. Pak maya , ari maya diye birsuru laf söylediler 😊 simdi ki aklım olsa dinlemem . Ama suan düşününce eva daha güzel geldi.