_BirKalpteikiPrens_ Maya daha hoş geliyor kulağa bana göre sizin içinize hangisi daha çok siniyorsa onu koyun tabiki😊
iremyy AnnaKurt İyi bayramlar bu arada canım 🤍 Biz misafirlik olmasın diye arkadaşlarla toplu bir görüşme yaptık 😀 İyiyim, trafiksiz şehirde takılıyoruz 😂
Marjinal_Anne2 VERA19 26haftalık 🙈 açıkcası Mavi , Lena, şira, eva, soyadımıza da uyuyorlar ama çok seven olmadı etrafta💆🏼♀️😂😂
VERA19 Marjinal_Anne2 Haftalarımız yakınmış☺️ Sağlıkla gelsinler bebeklerimiz inşallah🙏🏻 Ah o çevredekiler yok mu soğutuyorlar isimlerden
bukaga VERA19 eva güzel bi isim anlamı nedir? Maya çok kötüü nolur koymayın🥰 hemen aklıma hamur geliyor bi de şişko arı:)
VERA19 bukaga eva güzel bi isim anlamı nedir? Hz.Havva ile eş anlamlı bir isim. bukaga hemen aklıma hamur geliyor bi de şişko arı:) 🫠🫠🫠
Melike-Alya VERA19 İkisinide nedense beğenemedim canım herkesin zevki kendine ama ikiside hoş gelmiyor kulağa🥰💐
Zeyzey2019_ VERA19 Maya için oy verdim ama belki vera ismini de düşünmek isteyebilirsiniz. Şimdiden ismiyle yaşasın güzellik inşallah. Ayrıca seçtiğiniz 2 isim de bence çok hoş ve naifler.