VERA19
Maya 👍🏻
Eva ismini ben pek beğenemiyorum. Maya ismi ile de yurt dışında bir problem yaşamaz. Ayrıca adı Maya olan birisiyle tanışsam en kötü ihtimalle aklıma Arı Maya falan gelir, o da tatlı bir çizgi film. Yani herkes iyi niyetli düşünmüyor ama neredeyse bütün isimlerle dalga geçebilme potansiyeline sahip insanlar var. Mesela oğlumun ikinci adı Milan. Bilin bakalım ne diye dalga geçtiler? Milano ve futbol takımı olan Milan olarak. 😂 İnsanları boşverin.