Lina123_ 3.ayda bizimki bitti ama damlaları mamayi değiştirdim belki ondandır bilemiyorum gazdan fıtık olmuştu göbeği dışarıdaydı düzeldi. Mama aptamil prosyneo kullanıyorum. Probiyotik maflor gaz damlası alle viande bu çok iyi ekstra mamayi kolay içebilsin sindirsin diye relaktaz veriyorum bu da çok etkili bebekler laktozu sindirirken çok zorlanıyorlarmış. Günümüz bu şekilde rahat geçiyor eğer o gün ekstra gazı huysuzluk varsa bebek zeytinyağı aldım lavisar mamasinin için 1 çay kaşığı katıyorum ılık bir duş rahatlıyor.