Lina123_ Merhaba, kolik bebeklerde genellikle emzirdikten en fazla on dakika içinde ağız yolundan gazını atması lazım. Gaz çıkana kadar çeşitli pozisyonlarda denemende fayda var. Gazın alt tarafa inmesini engellersen sorun ilaç desteği ile hemen ortadan kalkacaktır. Göğüsler arası geçişte de gazını alıp emzirmeye devam etmek gerekiyor. Sab simplex kullanabilirsin günde 3 defa 15 damla şeklinde. Sağlıcakla büyüsün inşallah kuzucuk.