lolaa Lina123_ iyiki gitmemissin kalabalikta cocuk rezil oldu su saat oldu hala morarircasina agliyor herkes bisey diyor acmi alti temizli bida emzir soyle boyle cocuk da ambale oldu..umarim kurtuluruz tez zamanda ne diyim…
Lina123_ Mutluefe bilmiyordum kızlarda daha az olduğunu. Amiinnn çok sağol inş çabucak atlatırız şu günleri
Lina123_ BuseBlt 3 aya o kadar kendimi bağladım ki geçecek geçecek diye umarım benimkide o zaman biter
Kado87 Hayris yaa benimde 5 aylik oglum var kolikmi blmiorm besin alerjiside var ama bole saatli aglamio hep aglio yani 10 dakka sustugunu gormedim kucagima alip etrafi biraz dolastirinfa susuyo bazen kucagimdada agliyor okadar yoruldmki bide 2.5 yasinda oglum var.. 1 sene surdu demissinz ya nasildi bolemiydi saatlimi agliodu
Hayris Kado87 akşam 7 de bi başlıyordu 12 ye kadar ağlıyordu 2 aylıktan sonra süt alerjisi çıktı daha beter oldu benim kızım hiç uyumuyordu berbat günlerdi ya 😔
Alazgizem Lina123_ 3.aya girdim rahatladim. Ben canim her bebekte degisiyor sonra zaten ataklar geliyor 😀
Cibaslove Lina123_ fon makinesi sesi araba sesi arabayla gezdirin çözüm olmuyorsa 1 2 damla anason verin 👍
purpleblue Bgs peki ağladığında napıyodunuz nasıl susturmayı başarıyorsunuz? Bazen benim bebeğim de bi anda ağlamaya başlıyo napıcağımı bilemiyorum
bbbus95 purpleblue benimde öyle ama kucakta ordan oraya koşturuyorum pış pış yapıp emzikle beraber eninde sonunda sakinliyor 😅 ama bitiriyorum tabi
Bgs purpleblue her şeyi yapıyordum kolik masajından tutunda arabada gezdirmeye kadar ama kesinlikle sakinleşmiyordu.
Cibaslove Lina123_ ben fon makinesi sesi ile uyutuyorum 1 aydir sabaha kadar telefonumda bu ses acik ben bile uyuyorum😅 androidlerde ‘ bebek uykusu’ uygulamanin ismi , sanciisi olsa da olmasa da fon sesini duydugu anda uykuya geciyor ,rahat uyuyor.