Hamileyken oldum 8 ayda düzeldi yüzüm şuan hala hasar var kortizonda kullandım bir çok profada gittim bir tanesi ilacı kullansanda kullanmasanda geçecek dedi ben kullanmıştım 😊 hasar bırakıyor %5 bende kaldı gözüm konuşurken kapanıyor ama anlaşılmıyor ben anlıyorum sadece