Elifkuzey21 kortizonlu ilacı al ve kullan muhakkak yalnız kullandığın dönem tuzu kes. Vücuduna inmeyecek korkma. Strese yada ceryanda ıslak nemli saçla gezmeye bağlı olmuş olabilir, buna geçici yüz felci deniliyor zaten. Ortalama 1 ayı bulabilir geçmesi, erken gidebilseydin ve kortizonlu ilaca erken başlasan daha iyi olurdu elbette. Egzersiz verecek doktor, ağız göz hareketleri gibi. Düzenli uygulaman şart. Kimin de tamamen geçiyor bu felç kiminde hafif izi kalıyor ablamda oldu bi gözünde hafif donukluk kaldı. Erkek kardeşim de oldu yüz felci kulağının birinde az miktar duyma kaybı kaldı. Sizi korkutmak İçin yazmıyorum ama ihmal etmeyin ve bir kbb ye görünün. Geçmiş olsun