3 haffa önce tam da benimde yavaş yavaş başladı bir de Ramazan ayı tat alamama dilimde yağlanmış bir his ile kovid testi bile verdim, 4 gun içinde belirtiler kesinleşti ve 4. Günün sahurunda acildeydim,benim sağ tarafıma vurmuştu yüzümün, gülünce belli olıyordu bir kasılmam vardı gözüm yaşarıyor surekli gözüme bişey mi kaçtı yanıyor falan diyorum ama anlayamadık bir türlü, sağ tarafım şiş gibiydi abim görünce dişin şişmiş galiba dedi ağrımıyor ki dişim diyorum yok yok dişinde bir sorun var sanırım diyor garipti hani çok ileri boyut değildi 7 üzerinden doktor benimkine 3 falan dedi,
kortizon başlandı ama çok fazlaydı şablon çıkardık ilk 3 gun 5 kortizon+ 3 b12+ 1 mide koruyucu +3 ağrı kesici (başlangıçta kulağım elmacık kemiğim çene kemiğim çok ağrıdı benim) bu kadar ilaç ağır geldi bir anda kollarım ayaklarım uyuştu,
sonrasında azalttık kortizonu 4-3-2-1 diye her 3 günde bir 1 tane azalttık
Suni gözyaşı damlası kullandım ve gözümü ara ara pedle kapattım çok yanıyordu
1 hafta sonra gözümü tam kapatacak kıvama geldim ama sıkamıyordum doktora kontrole gittim tamam iyileşme var dedi bayram sonrası bir daha gideceğim
ben bu arada yüz masajları sıcak uygulama yüz yogası falan yapmaya başladım
psikolojik olarak zor bir süreç ilk 2 gun ne olduğunu anlamakla ve ağlamakla geçti sonra kendime geldim
şuan tam 3 hafta geçti üzerinden yuzum tamamen normale döndü ağzım kaymıyor gözümü tam sıkabiliyorum kaşım burnum hepsi normale döndü tavsiyem sadece sakin olmanız her türlü geçiyor YouTube de bir adam vardı gun gun anlatıyor yüz felcini onu izleyince de rahatladım bayağı onun çok ileriydi benim o kadar değildi onun bile düzeldiyse benim hayli hayli duzelir dedim, bir de fizik tedavisi var bu işin ameliyatı bile varmış illaki düzeliyor allahım dermansız dert vermesin yeter ki