Prenslerinannesiii Esra_inciii doğru söylüyorsun canım dediğin gibi öyle kullanıcam artık çünkü başka kalmamış
Esra_inciii Prenslerinannesiii iyi yaparsın canım bende çok severek aldığım eteğin altını kestirdim terzi bozulur dedi boyum kısa olduğu İçin kestirdim ama berbat oldu elbise çok güzel yazık olmasın 😍😍