Esra_inciii Prenslerinannesiii iyi yaparsın canım bende çok severek aldığım eteğin altını kestirdim terzi bozulur dedi boyum kısa olduğu İçin kestirdim ama berbat oldu elbise çok güzel yazık olmasın 😍😍
Prenslerinannesiii Esra_inciii kötü olmuş canımm ben hiç bozmayayım elbiseyi ozaman çok teşekkür ederim 🥰🥰😍😍elbise gerçekten güzel dimi canım yani böyle büyük kadın işi gibi duruyor mu
Domino ELIFS moda instegram da bakın 3 takım aldım çok çok güzel kaliteli. Eşimin müşterisi olur kendisi bu arada 😍