Brcklc Anneyiz ve istiyoruz ki bebeğimiz hiç ağlamasın. O kadar kitap okudum. Hepsinde de “Bebeklerin de ağlamaya ihtiyacı olduğunu, onların da bazen küçük bedenlerinde stres biriktirdiğini ve ağlayarak atmaya çalıştıklarından bahsediyordu. Ağlamanın ne kadar doğal bir süreç olduğunu, bi kere ben kendim de ağladığımda pamuk gibi olduğumu biliyor ve farkındayım. Ama söz konusu bebeğim olunca… Yine de kendi kendime zihnimin bir köşesinde bulundurmaya çalışıyorum. Biz ne yaparsak yapalım bazen sadece ağlamak isteyecekler. Bizim basit gördüğümüz bir mevzu onları üzecek. Üzülmek de ağlamak da çok doğal. Elbette onlar ağlarken odada yalnız bırakıp çıkmayalım, ama onunla birlikte kalıp ağlamasına izin vermeye çalışalım. Onlar ağladığında kendimizi kötü anne ilan etmeyelim mesela. Yapalım bunu olur mu? (Kendi kendime telkin veriyorumdur 😂) Çok sevgiler 🥰