Brcklc bizde 5buçuk aylığız bende hiç ağlatmadım sallanarak uyumaya alıştı resmen bacaklarım kopuyo sallamaktan yinede ağlamasın diye katlanıyorum ama ağlatmamak gerçekten çok iyi bişey. Bebeğim 2 aylıkken kalbinde 3 tane delik olduğunu öğrendim doktorumuzda ağlatmamamız gerektiğini söyledi 4 aylıkken 1 tanesi kapanmıştı 2 tanesi duruyor ama ağlatmadığım sürece büyümeyeceğini söyledi oyüzden ağlaması iyi bişey olsaydı doktor çok özenli davranın demezdi ağlamaması en iyisi 😍