Valla çok güzel ağlıyor 😂 bazen oturup izleyesim geliyor şaka bir yana eğer canı acımadıysa ve gerçekten bir şeye üzülmeden yalandan ağlıyorsa asla müdahale etmiyorum konuşuyorum gözünün içine bakıyorum baktım devam ediyor tamam sen ağla oğlum içini dök diyorum. Susunca geliyor sarılıyoruz 😀 canı falan acırsa tabi hemen alıyorum kucağıma sakinleştirmeye çalışıyorum 21 aylık