Brcklc Valla 21 aylık her dediğini her istediğini tık diye yapsam bile kendini yırtarcasına ağlıyor bazen. Yani daha dur, ağlayacağı zamanlar geliyor 😂 Ayrıca bebek bu Yani ağlar tabii ki neden ağlatmayayım diye kendinizi bu kadar strese sokuyorsunuz ki size de yazık günah. Tabii ki göz göre göre bırak ağlasın da demiyorum da kendinize bu kadar yüklenmeyin