Helal olsun nasıl ağlatmıyorsunuz bizim bebeğide ben ağlatmıyorum ama o ağlıyor susturmak için canımı dişime takıyorum ama yine de kolik ağlıyor saatlerce evde kucağımda koşuyorum artık hesap edin sussun diye. Ama bebekler dertlerimi ağlayarak ifade ediyor. Allah böyle bişey verdiyse vardır bunda da bir güzellik yinede o yüzden ağlasınlar bişey olmaz.