Brcklc daha bir yasinda bebeginizin ilerde yapacagi suistimalleri dusunup ne diye uzuluyorsunuz. Bebeginizin her ihtiyacini karsilamis, onu mutlu etmissiniz ne mutlu size, tebrik ederim. İyi bir annesiniz, her ihtiyaci karsilanan bir bebek sizi kullanmaya gerek duymaz zaten. Siz ruhen manen de eminim ihtiyaçlarını karsilamissinizdir, bu yuzden rahat olun, ic gudunuzle hareket edin😊