Brcklc canım benim kaynanam da ağlasın sesi güzel olur diyordu ben tabi bilerek ağlatmıyordum ama benim oğlumun meğerse sıkıntısı varmış fıtık ameliyatı oldu 4,5 aylıkken 😞 bende bu konuda kendimi suçladım kimisi diyor çok ağlamaktan oluyormuş hani beni fıtık ettin tabiri var ya !