tugbac bebeğim iki üç aylıkken Yenidoğan aparatı ile kullanmıştım temizlik yapabilmek için evin içinde durmuyordu çünkü bir de kanguruya koyunca etraf izlediği için susuyordu hayatımın en büyük pişmanlığını yapmış olabilirim çünkü hem kanguruda bebek taşıyıp hem de temizlik yapınca 1 ay boyunca bel ağrısı çekiyormuşsunuz aklınızda bulunsun 😂