ElfgmzArar Solomom baby kanguru aldım. Aşırı memnunum. Her bebek bir değil tabiki ama benim bebeğim çok seviyor. 40 I çıktıktan sonra kullanmaya başladım diye hatırlıyorum. Çok rahat ettim şuan 8 aylık hala kullanıyorum. Yenidoğan aparatını bende kullanmanızı öneririm. Genelde kangurularda yüzü dışarı dönük şekilde önerilmiyor.