alyadogaveannesi tugbac bende iş yapamıyorum diye kardeşim hediye olarak aldı ama kangurunun üzerinde yemek yaparken , iş yaparken, otururken kullanmayın yazıyo yani pekte işime yaramadı 🤷🏻♀️ Belki sadece bizim model de böyledir ama bilmiyorum
Minikpanda12 alyadogaveannesi bende pek önermem çok tehlikeli olabiliyor bişey sıçrar eğilirken zorlanır bişey düşebilir üst mutfak dolabından örnekleri çok yaşayan var o yüzden pek mantıklı da değil aslında 😬
Minikpanda12 tugbac kemikleri hassastır bence biraz daha beklemelisiniz küçük çünkü kilosu olsa bile daha çok taze 🥰
Kendineanne tugbac kalça ultrasonu çektirdikten sonra kullanabilirsin demişti doktorumuz çektirdik şükür bişey çıkmadı ama bebeğim sevmediği için kullanamıyoruz
Seross10 Elif1010 bebeğim 3 ay 6 günlük ama yenidoğan aparatıyla durmak istemiyor kanguru da acaba o aparat olmadan ne zaman kullanmaya başlayabilirim
Tuanahilal Seross10 zaten yeni doğan aparatının çıkışı 3 ay diye biliyorum ben 3 aydan sonra normal kullanıma geçiliyor diye biliyorum
Elif1010 Seross10 3. Aydan sonra demişti doktorum ilk 3 ay kalça çıkıklığı nedeni ile yenidoğan aparatı ile kullanın demişti
gzdtpl E bebekte easy bebek ana kucağı kanguru sling olarak geçiyor bebeği yan tutuyor sling gibi bağlama derdi de yok emzirme pozisyonunda hem kucakta uyuyor em emzirme sırasında da rahat oluyor ben doğduğundan beri kullanıyorum mucize gibi bişeymiş
PelinleGunler tugbac 20 günlükten beri kullanıyorum. 2. El aldık. Babybjorn. Solomam almıştık bana çok zor geldi küçük bebekle o yüzden babybjorn süper kucağımda uyuşa bile tek elimle yatağına yatırabiliyorum. Şuanda 5 aylık
Tuanahilal tugbac bende 1aylık Ken başlamıştım sakıncalı diyorlar ama malum sebepler den dolayı insanın başka çaresi kalmıyor
03alparslan04 tugbac ben 1 aylık olduktan sonra kolik bir bebeğim olduğu için günlük kanguruyla bir kaç saat dolanırdık yenidoğan kangurusundan olursa iyi olur sizin için
Berktug Oykunil 3 ay koyuluyor diye biliyorum boyu kurtardığı için 2 haftadır kullanmıyorum bizimki sadece dışa dönük durmak istiyor
Ayse361 Esra977 eğer bebeğim uyumuyorsa kafasını çok hareket ettiriyorsa kafasını tutuyorum sadece geriye atmasın diye ama uykuya geçtiği zaman kafasını göğsüme yaslıyor zaten o zaman hiç tutmuyorum iki elimlede işlerimi hallediyorum