Ben dogdugundan beri hergun yikayip uyutuyorum. Aksam yikama olayini buyuklere kabul ettirmek biraz zor oldu ama ikna oldular. Cunku bebek zaten hep evde, evlerde hep sicak gece veya gündüz yıkanmış bence çok bi fark yok. İlk 3 ay akşam 9 gibi yıkayıp yatırıyorfum. Benim kızım sanırım yapısı gereği 5-6 saat uyurdu ama ben ilk 1,5 ay 2 saatte, 3 aya kadar da 4 saatte uyandırıp emzirirdim. Uyanmadan emmiyordu. Sonra doktorumuz bebeklerin akşam 6-7-8 de uyuyup sabah 5-6-7 de kalkması gerektiğini söyledi, banyo saatini 3 aydan sonra 6 ya aldık. 3 aydan sonra gece kaldırmayı da bıraktım kendisi 6-7 saate uyanıp emiyordu. 5. Ayda banyo saatini 7-7:30 yaptım çünkü 8-8:30 civarı uyuyor kızım. Gerçi 10 gündür uyku düzenimiz bozuldu ama rutinlere devam ediyorum. Bakalım eskiye döneriz inşallah.
İlla banyo yaptırmak hergun sabunlamak da değil. Ben 3 gunde bir sabunluyorum diğer zamanlar sadece bikaç maşrapa su döküyorum. Kuvetini doldurup sadece ayaklarını da suya sokabilirsiniz, biraz suyun içinde yuzdurursunuz bunlar bebişleri rahatlatan şeyler:)