Cnszeze Denes akşam 10dan sonra yıkıyorum. Aslında hergün yıkıyorum ama bir kaç gündür geceleri soğuk oluyor yıkayamadım. Kızım 25 günlük
Palestinianbride Denes 7.5 aylığız önceden akşamları düzenli yıkıyordum ama banyo kızıma uyku yapacağına uykusunu açıyor o yüzden bende gündüz yaptırıyorum artık
AyseAlyamm Denes canım kızım 8 aylık olmak üzere havalar isindigindan beri günde iki kere yıkıyorum . Bı öğleyin 1 den önce birde akşam 9.30-10 gibi .
melis_duru Denes benim kızım 7 aylık, doğduğundan beri her gün yıkıyorum, ilk 2 ay akşam 8-9 gibi yıkıyordum gece güzel uyusun diye. Sonra gece uykusu düzene girince sabah yıkamaya başladım 10 gibi falan
Muartay Yasemnakca valla bisiler diyo ama agu mu diyo yoksa pelin akilin bebegi gibi anni mi diyo çözemedik 😂 ama mırıldanıyo
Alperenimm Oğlum 24 günlük hergün yıkıyoruz ama herkez akşam ezanından önce yıka akşma bırakma diyo gündz 4,5 gibi yıkıyorum snra emzrip yatrıyorum mis gibi uyuyo
Yasemnakca Denes bizde 28 günlüğüz gece 10 11 gibi yıkıyorum. Bazen banyodan sonra hemen uyuyor 2 3 saat kadar bazende banyodan sonra gece 2 ye kadar ağlıyor. Çözemedim bende 🤷
mlkcbn Denes her aksam 8de 9da yıkıyorum ben de doğduğundan beri.çok sıcak hava onlara da iyi geliyor yıkanmak.uyuyacaginda atletsiz ayaklı tulumla uyutuyorum.ama benim kızım kundakla uyuyor.siz kundak kullanmıyorsanız icine atlet giydirebilirsiniz
Nazliiiii mlkcbn bebeginiz kaç aylık. Benim bebegimde kundakla daha rahat uyuyor 2 aylık olmasına 5 gün var.
Faras Biz Ankara’da yasıyoruz burası serin okuyri o yüzden iki günde bire çıktık hergun yıkıyordum başta şimdi bir gün yıkayıp bir gün yıkamıyorum akşam 19-20 gün yıkanıyor
Deletedmom0340 Denes bebeğim 3.5 aylık ben 19.30 gibi yıkıyorum. 20.00 gibi emzirmeye başlayıp en geç 21.00 e uyutuyorum. Normalde hergün yıkıyordum ama derisi çok kuru olduğu için arada 2 günde 1 yıkıyorum🤗
nagehanyorulmaz Ben ilk aylarda her gün yıkardım doktorum demişti sonra 2-3 günde bire indirim şimdi yine yaz terliyor flan hemen hemen her gün banyo yapıyor
Ecee Denes oğlum 31 ekimde doğdu yani kış bebeğiydi ben her akşam 8 de yıkıyordum ve hiç hasta olmadı 💓 yıkanmakla hasta olmaz.