Denes 40 çıkana kadar gün aşırı yıkadım beb 40 dan sonrada hergun yikamsya çalışıyorum, banyoyu da çok seviyor ama her banyoda şampuan sürmüyorum, çünkü cildini kurutuyormus doktor öyle demişti 2 güne bi şampuanlayıp her gün bi şu gezdiriyorum.vucuduna havalarda çok sıcak hoşuna gidiyor. Şuan 75 günluguz