[bilinmeyen] öncelikle emzir canım bol bol ama kilo kaybıda olduğu için mama gerekebilir ilk başlarda sulukla ver emmeyi unutmasın birde mama olarak ben aptamil kullanıyorum bağışıklığıda güçlendiriyor bence sanada şuanda gerekli olan şey bağışıklığın güçlü olması, geçmiş olsun bu arada