Cinarasaf yok canım zaten mamaya karşı değilim mecburi olduktan sonra her şey mübah bence ki çok sütüm vardı bebeğim memeden inmezdi ne zaman hastalandı memeyi kesti bende üzüldüm sütüm azaldı belkide. Mama tavsiyesi verirmisin emmek istemiyor ağlıyor. Bebeğim iyi olsunda mama yesin önemli değilç