Gizo canım benimki de meme istemiyor bşberonu da istemiyor kaşıkla verdim yarısını içti yarısını döktü uğraştım durdum inş 4. Ay atağıdır ve geçer öyle dua ediyorum.
Semaburak canım alerjik annesi olmak ayrıca zor benim kuzenimin bebeği de alerjik çok iyi anlıyorum seni inşallah geçecek bugünler ama bizde çok yıpranıyoruz. Birde onu deneyim yesinde yeterki.