SemrAsil mama verince mışıl mışıl uyuyor diyorlar halbuki cocuga agır geliyor sindirimi uzun sürüyor mamanin zaten zor onlar icin yani ama bunu iyi saniyorlar halbuki bol bol emzirmeyle süt gelir Allah çocuğu dünyaya getirmeden önce rızkını verir yoksa ikizler ,üçüzler vs nasil doyuyor ama mama verdikleri için bebek az emiyor süt üretimi de az oluyor . Ne kadar çok emzirme o kadar süt uretimi sinyali verir bexen de üretir hem anne süti obez de yapmaz sağlıklı kilo alır cocuk