Zeynep4627 yalnız süt dolu gögüş illa şişkin olmaz ki bu çok yanlış düşünce meme terbiye olunca artik ilk zaman gibi koca şiş halinde olmuyor ki süt hep var gögüste yeter ki beklemeden emzirin sürekli . Ne kadar çok emzirirseniz o kadar çok süt üretir ama mama verince onu kokay sindiremiyor uzun süruyor sindirimi memeyi jaliyle çok fazla emmez sadece anne sütü verilse daha çok emer ve daha çok süt üretir. Humana cayı var ,tane kimyon da iç, marul güzel süt yapıyor,hurma,dut kurusu,incir kurusu,tahin helavası vr bol bol su için dinlenin uyuyun