Ben yanımda yatırmayı güvenli bulmuyorum. Allah korusun ben dönerim bebek döner farketmem fln, tehlikeli geliyor. Birde bebek anneye çok alışınca başkası uyutamıyor, bu sefer annenin kendine ait bir zamanı kalmıyor. Tabiiki anneyiz evlatlarımız herşeyimiz ama insanız kafa dinlemeye ihtiyaç duyuyoruz mutlaka. Ama ben son zamanlarda kimseye bırakıp da çıkamıyorum dışarı😔gündüz uykularında ben yoksam çıldırıyor çocuk. benim kızım yatağında yatıyor ama ben uyutuyorum. Sonuçta bana bağımlı hala.
Duygusallık dışında bir de şöyle bir durum var. Bebekler 3 ayda rüya görmeye başlıyor, rüya esnasında da çıt sesine bile uyanıyırlor. Sizin çarşaf sesiniz bile o anda uyandırabilir. Kendi beşiğine alışık olursa zamanı gelince kendi odasına alışması da daha kolay olacaktır. Ben kızımın odasını ayırdıktan sonra gece uykuları daha uzun olmaya başladı.