Kime göre neye göre beşik en sağlıklı,doğrusu? Biz 5 aydır koyun koyuna yatıyoruz misler gibi.Bebeğimde bende çok mutluyuz.Güne onun gülümsemesiyle, kokusunu dibimde hissetmek paha biçilemez.İlk 3 aylık dönemde hep boynumda,göğsümdeydi ne güzelmiş diyorum,şimdi bunu yapabilir miyiz? Durmaz ki..
Şurada yanımda yatacağı ne kadar zaman sanki? Onunda tadını doya doya çıkartmak istiyorum.