Nevsevmom Ben oğlum doğmadan önce kesinlikle beşiğinde yatırmayı doğru buluyordum, hatta mümkünse kendi odasında ve beşiğinde 😊Şimdi oğlum 5 aylık, o nasıl isterse öyle yatırıyorum. Onu üzerek kendi bildiğim doğruyu uygulamak bana doğru gelmiyor. Bazen beşiğinde duruyor, uyuyor, ne ala. Bazen de ağlıyor, eşimle aramızda yatırıyoruz.