Denizvepasa bende bugün doktora gittim kan almak istemedi çünkü cuma günü gastroys gidicez tekrar çocuktan kan almak istemedi canı acımasın diye, kilo alımı bizimde düşük aya vurduğunda alt sınırda oluyormuş, susam yeme dedi, kırmızı et, kuruyemiş, süt, süt içeren hiç bişey. Evolvia mama verdi bize ama kendi sütümüde sağıp vermemi söyledi biberona alışırsa memeye hiç gelmicek en azından gece emiyoruz napıcam bilmiyorum. Bebeğim 4 aylık doktorda diyorki kaşık biberonla bunu besleyemezsin artık biberonla memeyi ayırt edecek ay da. Mamayıda verdim ama biberondan akmıyorki katı biraz yani, yavaş akış olduğu için biberon deliktende geçmiyor, diğeride çok hızlı gidiyor zaten öğürüp durdu hep boynundan aktı gitti, içine bişey katmamı da istemedi doktor pekmez vs. Bakalım ne zamana kadar böyle olucaz🥺