_ilknurr_ Denizvepasa doktor bızede evolvıa vermıstı ama verdıgımız andan ıtıbaren asırı kusma ve vucudunda dokuntu yapmaya baslayınca alerjı doktoruna gıttık evolvıanın ıcındekı bı maddenın dokundugunu soyleyıp aptamılın alerjı mamasını verdı gayette memnunuz kusma yada yan etkı yapmadı.. evolvıayı arastırdım cogu kısıde aynı sorunlar olmus hep
Denizvepasa _ilknurr_ evolvia bize de dokundu. Aptamili asla içmedi daha biberonu yaklaştırır yaklaştırmaz ogurdu kokusundan ki ben bile biberonu yıkarken cok kötü oldum. Cuma günü doktorumuz alerji değil ama laktoza karşı hassasiyeti olabilir dedi. Aptamili içmediği için normal hipp combiotik ve osicol damla ile ilerliyoruz. Doktorumuz kakasini takip etmemi söyledi su anlık böyle deniyoruz bakalım insallah bir an önce sağlığına kavuşur
_ilknurr_ Denizvepasa inşllah sağlığına kavuşur rabbim bebişlerimizi korusun 🙏🏼 Biz hipple basladık ama hipp de bazı bebeklerde huzursuzluk yapıyormuş bizdede son dönemlerde yapmaya baslamıstı aptamılle ılgılı sıkıntımız su anda yok cok sukur 🙏🏼Bızımde bu ay kontrolumuz var ona gore alerjı doktoruna gıdıcez alerjımı yoksa hassasıyetlıkmı dıye
Milamom Denizvepasa alerjik bebeklerde kontrolsüz pekmez verilmesi doğru değil bir çoğu sadece süt değil çoklu gıda protein alerjisine sahip olabiliyolar kanlı kakası pekmez yüzünden olabilir doktorumuz mamayı yemezse için vanilya katabilirsin demişti bi deneyin isterseniz
Denizvepasa Milamom cok şükür bir kere kanlı kaka yaptı. Alerjik mamayı bıraktık normal mama arti laktoz emilimini sağlayan damla ile ilerliyoruz cumartesi kontrolumuz var bakalım
s-efe Bizde tahlilde çıkmadı alarjik durumlar her zman çıkmaz dedi doktor alarjik mama verdi süt diyetine başladım 1 aydır yüzümdeki noktalar gitti ama gene 6 günde 5 günde yapıyordu kakasını şimdi de 2 gündür 2 3 kere yapıyor acaba barsakları düzene mi giriyor diyet yeni mi işe yaradı
CeylinSel s-efe zeytin, salatalık, bazen fırında patates yapıyorum zeytinyağlı,bazen de soğanla patates kavuruyorum kimyon atarak. Ama kahvaltılar hep boş geliyor peynir yumurta olmadan😩
Sevilay37 bahar0808 bizde de vardı. Süt diyetine girdim ve emzirme pozisyon u değiştirdim. Şükürler olsun 3 günde ise yaradı.