Merhabalar, bebeğimde büyük ihtimal süt alerjisi var randevu aldık haftaya ama şöyle ki meme reddi de yaşıyorum emdiği 3 dk ise 2-3 kere devamlı kusuyoruz ve karnı aç olduğu için uykuya dalamıyoruz. Alerjenik mama kullanıcaz büyük ihtimal ama sorum şu. Eğer alerjisi yoksa alerjenik mama kullanılmasının zararı olur mu sizce? Sadece inek sütü içermiyor diye biliyorum. Bizim şikayetlerimiz hırıltı, burun tıkanıklığı, popoda yeni başlayıp geçmeyen pişik, her emme sonrası gürültülü ishal şeklinde kaka, bazen mukuslu oluyor bazen kuru, boynunda kızarıklık var ama biz kustuğu için oraya akıyor ondan diye düşünüyoruz, aşırı kusma vs. 😔