Saremmask şuan çalışmıyorum ev hanımıyım yani. Cocuk olana kadar calışmıştım, ama ev işleri daha zor ve hiç bitmiyor mesai. Üstelik para verende yok😂 çalışmayı o kadar özledim ki.. Sosyal olmayı, kazanç elde etmeyi, bişeyinde fiyatına bakmadan şunu da alıyım demeyi vs. Ama evladım çok küçük, onun gelişimi beni her an yanında hissetmesi zamanımı onunla dolu dolu geçirmek benim için daha değerli. 3-4 yaşına gelince çalışmayı düşünüyorum bir iş bulursam😇