Saremmask iş kadınıyım. 2 çocuğum var. Yine gelsem dünyaya yine iş kadını olmayı tercih ederim. Babamdan bile para alırken çekinen bir insandım, kocamdan asla alamazdım. Yani evin ihtiyacı filan için alınır da işte mesela cilt bakımı için 500 ateşle diyemem🤣 para kazanmayı, kendi birikimi i yapmayı, çocuğumdan kendi keyfimden hiç kısmak zorunda olmamayı, yeni insanlar yeni ülkeler tanımayı seviyorum. Böyle olunca çocuklarımla daha kaliteli zaman geçirebildiğimi hissediyorum(pandemi döneminde evdeydim, ona kıyasla). Ayrıca çocuklarıma çalışan üreten bir anne olarak rol model olmak da beni mutlu ediyor.