Saremmask 13 yaşından beri çalışıyorum 26 yaşındayım hep gezenlere tatili bol olanlara imrenirdim çünkğ 2 iş değiştirdim iki patronumda işçi haklarını savunmazdı temi tatillerde çalıştırır mesai vermezdi cumartesi çalışır pazar günü de gel derlerdi mesai vermezlerdi yine hep evde olsam gezsem tozsam derdim, şimdi 5 aylık bebem var 5 aydır evdeyim keşke çLılşsam diyorum hiç yoktan maddi özgürlüğüm olurdu