Güzel anneler başlıkta yazdığım gibi iş kadını olmayı mi ,ev hanımı olmayı mi tercih edersiniz en doğrusu hangisi çocuklu anneler için çalışmak onlara mantıklı geliyor mu acaba , keşke dediğiniz durumlar oluyormu , yada ev hanımlarinin çalışma isteği var mı ?