_hamisanne benim de öyle oldu ama çok sürmedi üç dört gün öyle oldu, eczaneye anason çayı almaya gittim belki yarar diye ama ordaki kadın beni çok seviyor birde küçük bir anneym ondan olsa gerek 19 yaşındayım, bana dedi ki şimdi bunu verme sana birşey söyleyeceğim onu git al eğer ise yaramazsa gel al diye, “acı elma yağı” Baharatcilarda ada çayi yağı olarak geçiyor onu al bebeğin ayak topuğuna birer damla masaj yap dedi, hemen gittim aldım bütün ayağına masaj yaptm, bebeklerde ayaklara masaj konuşmasını kolaylaştırıyor hemde rahatlasın istedim, gün içinde bezini açtığım zaman yani hemen hemen 4.5 defa emzirmeden önce ayağına sürüyorum sonra uyutuyorum hamd olsun ki dünden berdir biraz daha iyi, deneyin derim zararı olmaz ben yağı 52 TL ye aldım ama siz ne kadara alırsınız bilmiyorum boyutu küçük ama 1.2 aya kadar gider tabi kızımin uykuları düzene girsin ayağına sürmem. Uyumayan çocuk gelişmez de onun için uyuması lazim ki gelisimi de olsun