Kızlar merhaba oğlum çok huysuz bu aralar 3 ay 16 günlük zaten huysuzdu daha huysuz oldu normalde uyanır kendi kendine durur sıkılınca bagirirfi şimdi uyanınca çok bağırıyor ağlıyor hep huzursuz geceleri uyumuyor uyanıp gülüyor oyun istiyor felan gündüz zaten hiç uykusu yok ne olur biri birşey desin 4.ay atağı mi oyelyse napmam lazım sürekli emmek istiyor meme de uyumak istiyor normalde asla yanimds yatmaz hep beşikte uyurdu ataksa daha ne kadar sürer sizin ne kadar sürdü 😖😞